Friday 9 October 2015

Classic Inspired without false eyelashes

Assalamualaikum & hello everyone..!

Today i want to show you my most favourite makeup, which is inspired from the past and i called it as 'Classic' without false eyelashes.



For me, this classic style gives me super glamorous & sexy effect. Classic style ni memang tak banyak kerja sebab dia macam kau sapu-sapu foundation bagai, kau buh eyeshadow sikit dan blend kan dia, then eyeliner kau tajam dan lentikkan sikit kat hujung tu, buh lipstik merah, blusher yang soft, dah siap. Eyelashes tu untuk masing-masing punya pilihan, lagipun aku takda bendanya so aku tak pakai.

Untuk orang macam aku yang hidung tak mancung, confirmlah kan kena buat shading, tu pun tak jadi sangat. Ok, next time aku tunjuk step by step (cara aku lah k) untuk 'Classic Inspired' ni. 

Till meet again. Buhbye. Xoxo!

No comments:

Post a Comment